מה עושים כאשר מקבלים חשבון מים חריג?

מה עושים כאשר מקבלים חשבון מים חריג?

כולנו יודעים כי המים במדינת ישראל אינו מוצר זול. המים שאנחנו משתמשים בו בחופשיות רבה כל כך לצורך שתייה, בישול, ניקיון הבית, שטיפת כלים, שטיפת הרצפות וכמובן גם לצורך מקלחות עולים לנו בסופו של דבר הרבה מאוד כסף.

אנחנו אכן מקבלים אחת לחודשיים את חשבון המים אשר בו מפרטים עבורנו מה הייתה רמת הצריכה שלנו. בכמה קוב מים השתמשנו, מה הייתה רמת הצריכה וכמובן השורה התחתונה – כמה אנחנו צריכים לשלם על התענוג.

מה עושים עם חשבון מים חריג?

קורה לא פעם שאנחנו מקבלים חשבון מים גבוה שלא נראה לנו באמת פרופורציונאלי ביחס לצריכה הרגילה שלנו. אם זה המחיר הגבוה שנקוב בתחתית החשבון ואם זה בהשוואה לחשבונות המים הקודמים שלנו.

לא תמיד אנחנו חייבים לכופף את הראש ולמהר לשלם את חשבון המים הנפוח מתוך חשש שמא ינתקו עבורנו את זרם המים. האמת היא שהיום כבר אין שיטה כזו הנוקטת בניתוק זרם המים של לקוחות אשר אינם משלמים את חשבון המים שלהם בזמן.

אך אדם שאינו משלם את חשבון המים עשוי למצוא את עצמו מול הליכים משפטיים אשר אלו יינקטו כנגדו בכל מקרה אשר בו הוא לא ישלם את חשבון המים במועד.

אז אל פונים?

כאן חשוב להכיר את השירות הייחודי של חברות ניהול ואחזקת מבנים הנועד לצורך מקרים מן הסוג הזה. אדם שקבל חשבון מים מופרז, יכול בהחלט לפנות אלינו על מנת שנבדוק עבורו מנין נובעת הצריכה הגבוהה. ברוב רובם של המקרים נוכל לאתר את מקור הבעיה ואף להוכיח לחברת המים מהי הסיבה לכך כי הייתה צריכה גבוהה מידי.

ישנם מקרים אשר בהם ישנה נזילה בצנרת מרכזית של המבנה כולו והיא משפיעה על הצריכה הכללית המשותפת של כולם. במקרים אחרים מדובר בתקלה פרטית בבית כמו נזילה רציפה של הניאגרה בחדר השירותים וכן הלאה.

אפשר לקבל החזרים

חשוב לדעת כי גם במקרים אשר בהם כבר שולמו חשבונות החשמל המופרזים, עדיין אפשר יהיה לפנות אלינו ובעקבות כך לקבל החזרים מחברת המים על תשלומים שכבר שולמו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם