רישום קבלן רשום – איך התהליך מתבצע?

רישום קבלן רשום - איך התהליך מתבצע?

עורך דין מנוסה אשר עוסק בתחום רישום קבלן רשום מכין את המסמכים הנדרשים, כדי להעבירם לרשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון.

רישום קבלן רשום – איך התהליך מתבצע?

בשלב הראשון עורך הדין בוחן את היקפי העבודה של הקבלן כדי לדעת באילו תחומים וסיווגים הוא פעיל ומהם ההיקפים הכספיים. 

בתוך התחום הראשי שהוא בניין קיימים הרבה מאד סיווגים כמו שיפוצים, עבודות חשמל, תשתיות ועוד. בהתאם לכך עורך הדין מכין את כל המסמכים הנדרשים אשר מפרטים את הפרויקטים, היכן בוצעו, מיהו הלקוח ובכמה הסתכמה העלות של כל פרויקט.

בנוסף לכך על עורך הדין לפרט את אנשי המקצוע בתחום הבניין שהם בעלי העסק, עובדים שכירים בו או אחד מבעלי המניות בחברה משפחתית.

הגשת ניירת לרשם הקבלנים 

לאחר ריכוז כל המסמכים והכנת כל הניירת הנדרשת, החומר מועבר לבדיקתם של נציגי רשם הקבלנים. הם בוחנים את הנתונים ובהתאם לכך מאשרים, או לא מאשרים את הרישום הקבלני. עבור הקבלנים קבלת הרישיון הוא נושא אקוטי כדי שתהיה להם אפשרות לבצע מיזמים בעלי היקף פיננסי רחב יותר.

אם רשם הקבלנים אינו מאשר את קבלת הרישיון, באפשרותו של עורך הדין להגיש ערעור ולהגיע לוועדה כדי להסביר על העבודות הספציפיות שהלקוח שלו מבצע, כדי לשכנע את הוועדה ביכולות ובמיומנויות אשר מצדיקות את קבלת הרישיון. 

כישורים מקצועיים 

לצורך רישום קבלן רשום, הוועדה בוחנת את אנשי המקצוע השונים כדי לוודא שהם עומדים בקריטריונים, מהנדסים, הנדסאים ומנהלי עבודה שיש להם את התעודות המקצועיות הרלוונטיות וגם עובדים באופן מעשי תקופות ארוכות, על פי דרישות הסף של רשם הקבלנים.

אם קבלת אישור לנושא קבלן רשום, היקף הפרויקטים גדל. קראו עוד על הנושא גם באתר https://www.kablanvip.com/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם