איך בוחרים ספק שליחויות לחנות אונליין?

שליחויות לחנויות אונליין

חנויות אונליין הן ללא ספק מהטרנדים העולים של השנים האחרונות. בעבר אנשים היו חוששים לרכוש מוצרים אונליין מסיבות שונות אולם כיום מרבית הרכישות של מוצרים מבוצעים אונליין בחנויות מכל סוג שהוא. בהנחה שלא מדובר בחברת ענק עם רכב שילוח ושליח מטעמה העושה סיבובים ברחבי הארץ הרי שהחברה תצטרך לבצע הסכם שילוח עם חברת שליחויות המתמחה בשירותים אלה ומספקת אותם בזמינות גבוהה ותוכל לאסוף את המוצרים והחבילות ממחסני החברה ישירות אל בית הלקוח.

אז אם יש לכם חנות אונליין ואתם מחפשים אחר חברת שליחויות מקצועית הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ספק שליחויות לחנויות אונליין, מקצועי ואמין לחנות שלכם.

זמינות ויעדים

כדאי לבדוק את רמת הזמינות של החברה. אם אתם מקבלים הזמנות אונליין מדי יום וצריכים לשלח את החבילות והמוצרים מדי יום בדקו שהחברה באמת יכולה לספק לכם את זה. יש חנויות אונליין המקבלות הזמנות אחת לשבוע או שעדיין נחשבות לחנויות חדשות יחסית ולא יודעות מה כמות ההזמנות שיצטרכו אבל רוצות להתחיל לעבוד אז עושות מראש הסכם עבודה עם חברת השליחויות.

מחיר השילוח עשוי להיות קריטי

כאשר מדובר בשילוח באופן שוטף חשוב שהמחיר יהיה אטרקטיבי. כמובן שחברת השליחויות צריכה להרוויח גם כן משת"פ אתכם אולם אתם רוצים לוודא שהמחיר הוא סביר שתוכלו לגבות אותו בצורה הגיונית מהלקוחות שלכם. לדוגמה: אם מחיר מוצר ממוצע אצלכם הוא 50 ₪ והלקוח יבצע הזמנה של מוצר/שניים ייתכן והוא לא יישלם עוד 50-60 שקלים על משלוח עד הבית.

הסכם עבודה מסודר

כל חברת שליחויות שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה צריכה לעבוד עם הסכם עבודה מסודרת, הכוללת מסמכי ביטוח של הסחורה וכן תנאי עבודה מול החנות האונליין ומול לקוחותיה, אופן השילוח, אופן התשלום, זמנים ועוד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם