סקסופוניסט לאירועים – הבחירה המושלמת לאירוע שלכם

במסגרת ההכנות לחתונה, כל זוג נחשף להרבה מאד אפשרויות להציג בפני האורחים הרבים, מיצגים הקשורים לריקוד ולמוסיקה ודי קשה לבחור מתוך ההיצע הרב מה להזמין לערב החתונה.

 

נגינה על סקסופון

לכל כלי נגינה יש ייחוד משלו וכך גם לסקסופון. בשלב ראשון הנראות של הכלי היא מיוחדת. הנגן מנגן בווירטואוזיות כשהוא מעלה ומוריד את הכלי. תנועתיות זו בתוספת לאינטונציה יוצרת מנגינות יוצאות דופן שכיף לשמוע אותן ונעים גם לראות את הנגן ויכולותיו.

לאור העובדה שמדובר בהצגה מאד מקצועית כל קהל האורחים נהנה מהופעה מוצלחת שכוללת שירים שונים כמו שירים עבריים, לועזיים, קטעי ג'אז ועוד.

 

אירועים עם נגן סקסופון

בקבלת הפנים לפני האירוע, הסקסופוניסט עובר בין האורחים ומשמיע זר של שירים אהובים שכל אחד מכיר ואוהב. נגינה זו יוצרת אווירה נפלאה ומכניסה את כל הקהל לקצב מוסיקלי מקפיץ ומלא בהנאה.

אם מדובר בחתונה, נגן הסקסופון בוחר מבעוד מועד עם הזוג הצעיר את השיר שהם מבקשים שהוא ינגן כשהם נכנסים לחופה. ברוב המקרים מדובר בשיר מן המקורות, שיר ישראלי או שיר לועזי מוכר ואהוב. לא אחת הקהל כולו קם על רגליו, חלק מהם מזילים דמעות של אושר ושל התרגשות וכך הזוג הצעיר פוסע לו אט אט לכיוון החופה לקול צלילי הסקסופון.

הנגינה המקצועית נמשכת גם לאחר החופה. הסקסופוניסט מלווה את הזוג הצעיר כשהם נכנסים לאולם כבני זוג נשואים, מנעים את דרכם בהגיעם וכשהם רוקדים את הסלואו הראשון כזוג נשוי.

 

נגינת סקסופון באירועים שונים

נגינה מוסיקלית באמצעות כלי זה, מעלה באופן ניכר את הרמה של האירוע והוא מוכתר כאירוע בעל ערך מוסך, שהיה נעים מאד לשהות בו.

 

לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום: http://www.musicali.co.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פארק בבלי – כמה נתונים שחובה לדעת
יצא לכם לשמוע על פרוייקט פארק בבלי בשל הבאז התקשורתי שהוא קיבל ורציתם לשמוע פרטים נוספים? נתחיל מכך...
קרא עוד »
יול 09, 2021
איך בוחרים יועץ עסקי לחברות
כדי לבחור יועץ עסקי לחברות שיוכל לעשות את העבודה שלו בצורה מצוינת תרצו להתייחס בראש ובראשונה לניסיון...
קרא עוד »
אוק 09, 2021
השימושים הנפוצים ביותר למדפסות תלת מימד
השימוש במדפסות תלת מימד רק הולך וגובר בשנים האחרונות. הפיתוחים הטכנולוגיים ממשיכים לצמוח וכל מה שהיה...
קרא עוד »
דצמ 20, 2018