תוכנת CRM – איך לבחור CRM שמתאים לעסק שלך?
תוכנת CRM הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות ממוחשבת המוטמעת במערכות הארגון הרוכש אותה. היא תאגד עבורך את כל כלי הניהול תחת מעטפת אחת. היא מביאה עימה יתרונות רבים שהראשון והחשוב בו הוא הצגת תמונת מצב מעודכנת על הלקוח ופעילות העסק מולו בכל רגע נתון. העסק שלך ניזון מההכנסות שמביא הלקוח, ומשום כך החשיבות של ההתנהלות מולו.
המערכת מסוגלת לחזק את הקשר של העסק שלך מול נציגיו ולקדם מכירות עבורו. חוזקה הרב הוא בניהול תהליכי מכירה, ניהול ושימור לקוחות, ניהול משימות וכדומה. קראו בהרחבה על מה זה תוכנת CRM?
תוכנה מתאימה
נשאלת השאלה איך לבחור מערכת CRM שמתאימה לעסק שלך? התשובה היא על ידי בחירת חברה שיש בה מומחים היכולים ללמוד על צרכי העסק שלך, להקשיב לבעיות שיש בו ולמצוא אחת המתאימה בצורה מרבית או אחת גמישה שניתן לערוך בה שינויים נדרשים. במידה ומדובר על עסק גדול אז תידרש אחת שתתחבר לכל אגפיו, שהממשק הקיים יאפשר לבעלי תפקידים והרשאה לקבל מידע על הפעילות, לשלוף מידע הנדרש עבורו, להגיב ועוד. תוכל לבחור מערכת היודעת לבצע משימות שונות ובכלל זה: ניהול משימות ותזכורות, ניהול קשרי לקוחות ואנשי קשר, תמיכה ושירות, רשימת מוצרים, תהליכי עבודה, דיווחי שעות, קישור לאתר ודפי נחיתה, דיוור וקמפיינים ועוד.
הנהלת חשבונות
מערכת CRM רעות וואן תשרת גם מערכת ניהול החשבונות שלך. כך, שתוציא חשבוניות וקבלות, תחייב בכרטיסי אשראי ועוד. כל הפעילות הזאת תייעל את פעילות העסק, תפקח עליו, תמנע טעויות, ותדחוף לניצול הפוטנציאל שלו. בעזרתה תוכל גם לפתח אותו כי יהיה אפשר להישען עליה באופרציה העתידית.
יש צורך למצוא חברה אשר מסוגלת לספק ולהטמיע אותה בצורה מוצלחת, להדריך על השימוש בה, להגיב במהירות לתקלות אפשריות, לתמוך ולתחזק אותה היטב.