גופי תאורה צמודי קיר – מה מתאים לכם

גופי תאורה צמודי קיר

בשנים האחרונות נמכרים הרבה מאד גופי תאורה צמודי קיר אשר מיועדים להתקנה על הקירות השונים ברחבי הבית.

הסיבה העיקרית להתקנת גופי התאורה הללו הוא הטרנד העיצובי כיוון שרוב הלקוחות אשר רוכשים דירות חדשות או מבצעים שיפוץ מאסיבי בדירתם, נעזרים במעצבי פנים בעלי טעם איכותי המציעים להם כיצד להלביש את הבית בכל מה שקשור לנושאי ריהוט ואקססוריז השונים כדי להתאים זאת לקו העיצובי שנבחר עבור כל הבית.

מטרתם של גופי התאורה צמודי קיר

ברוב הדירות קיימת תאורה הממוקמת במרכז כל חדר, בסלון, בפינת האוכל, בחדרי הילדים, בחדר השינה, במטבח ובחדר העבודה. אף על פי כן במקרים רבים יש ליצור תאורה נוספת ובכך לתת אפקט רחב הרבה יותר של אור לנוחותם של בני הבית, בקרו באתר למידע נוסף. אפשר להדליק את מלוא התאורה, רק את האור המרכזי או רק את גופי התאורה צמודי הקיר, הכול בהתאם לצורך ולהתאמה בכל עת.

גופי התאורה הללו מגבירים את עוצמת התאורה, משתלבים בנראות הכללית של כל חדר ותואמים בנראותם את התאורה הקיימת. גם אם מדובר במוצרי קיר שגודלם קטן יחסית, הם מוסיפים רבות ליופיו של כל חדר. גופי התאורה הללו שהותקנו בסלון יוצרים מעין משחק לאור המיקומים שלהם במרכז הקיר או בצדדיו.

דגמים של גופי תאורה

אולמות התצוגה עמוסים באין ספור דגמים של גופי תאורה המתאימים לתלייה על הקירות, בצורות גיאומטריות שונות כמו מלבנים וריבועים בשפע של גדלים, צרים, רחבים ומעובים כקובייה, חלקם בעלי טקסטורות יוצאות דופן.

בנוסף לכך קיימות דוגמאות רבות המשלבות כמה צורות הנדסיות, שילובים יפהפיים ומסקרנים, ראו דוגמא בלינק. חלק מהם מורכבים מיחידה אחת ואחרים מורכבים מכמה יחידות כמו זוגות או שלשות המותקנים יחד או בסמיכות זה לזה.

להעשרת המראה העיצובי, אפשר לרכוש את גופי התאורה הללו בכמה צבעים, כולם בצבע אחיד או בגוונים משתלבים אם מדובר בכמה יחידות סמוכות. ספקטרום הצבעים הקיים הוא רחב ביותר, החל מגוונים בהירים, שקופים ולבנים, דרך שלל צבעים אופנתיים ועד ההגעה לצבעים הכהים כמו חום ושחור.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מבצעים החזרי מס באינטרנט
החזר מס הוא דבר שרלוונטי כיום גם לשכירים וגם לעצמאיים. מדי שנה בשנה כדאי להגיש את כל המסמכים...
קרא עוד »
אפר 03, 2021
תאורת לד – חסכונית ויעילה
היום ניתן למצוא כמעט בכל מקום תאורת לד, היות ומדובר על סוג התאורה הנוח, החסכוני והיעיל ביותר. אנחנו...
קרא עוד »
מרץ 25, 2019
התחדשות עירונית
מציאת חברת הבנייה התעשייתית המתאימה להתחדשות עירונית, יכולה להיות תהליך מייאש. פרויקטים של בנייה...
קרא עוד »
אפר 11, 2022