השקעות 50+ – מה מתאים לגיל שלכם

השקעות 50+ -

אתם מתקרבים לגיל השלישי לחייכם, ולכן זה הזמן בו אתם רוצים לחשוב על בני המשפחה הקרובים אליכם וכיצד תוכלו לסייע להם מבחינה כלכלית. בנוסף לכך בגיל הזה גיע הרגע בו עליכם לפרוש מהעבודה ולצאת לפנסיה, דבר שעוצר עבורכם את ההכנסה החודשית השוטפת לה הייתם רגילים כל החיים. למרות שמרגע היציאה לפנסיה תוכלו להמשיך ולהתקיים מקצבת הגמלאות שעומדת לזכותכם, אתם מחפשים אחר דרך פיננסית יעילה שתסייע לכם להשקיע ולחסוך כסף רב.

לכן אם אתם חושבים על השקעות פיננסיות בגיל 50+ שיהיו מניבות ואיכותיות כדאי שתתאימו אותן לצרכים האישיים שלכם, ולכן יש להתחשב בגילכם המבוגר ולהתאים את ההשקעות הטובות ביותר בשלב הזה בחייכם.

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בגיל 50+?

לרוב כשמדברים על השקעות מניבות מיד חושבים על השקעות נדל"ן, כיוון שידוע כי רכישת דירה או נכס אחר עשוי להניב רווחים נאים. במקרה של השקעות ופרישה לפנסיה או השקעות 50+ השקעה בנדל"ן עשויה להיות פחות אידיאלית, למרות היתרונות של תשואה שוטפת וכן אפשרות העברת הנכס לדורות הבאים. יש לקחת בחשבון כי לצורך ההשקעה בנכס נדל"ן יש לאתר נכס מתאים, לערוך בדיקות איכות לנכס, לנהל משא ומתן מול המוכרים, להסדיר חוזה מתאים בליווי עו"ד ועוד הליכים רבים נוספים.

גם לאחר קניית הנכס וקבלת בעלות עליו ה"עבודה" איננה נגמרת, כיוון שיש לשמור על תחזוקה שוטפת של הנכס הנרכש לצרכי השקעה, במקביל לפנייה אל אנשי מקצוע רבים.

אז היכן כדאי להשקיע את הכסף?

השקעות נדל"ן הן טובות ומומלצות, אך לא עבור אלו שהגיעו לגיל 50+ ורגע לפני גיל הפרישה. עבור קהל יעד זה כדאי לשקול לבצע השקעה מניבה בראש שקט באמצעות קצבה מוכרת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרי בריחה מומלצים – איך תדעו לבחור נכון?
רוצים לעשות ערב גיבוש לעובדים? מתכננים יום הולדת לאחר החברים הקרובים? חדרי בריחה מומלצים עשויים...
קרא עוד »
פבר 17, 2022
בני ינאי – תמיד חושב צעד אחד קדימה
אצל בני ינאי תמיד ניתן להבחין בחשיבה צעד אחד קדימה, וזה לא משנה אם מדובר על הקריירה הצבאית שלו,...
קרא עוד »
ינו 07, 2021
צילום פורטרטים למיתוג עסקי
חשוב לכם למתג את העסק שלכם תוך כדי שכל הצילומים נעשים בצורה המקצועית ביותר? אז כמובן שיהיה כדאי לכם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018