משפצים את הבית? אפשר לקחת משכנתא

משפצים את הבית? אפשר לקחת משכנתא

אין רכוש יותר חשוב בחיים מאשר הבית שלנו. העניין הוא שאנחנו חיים בבית וזה אומר כי לאורך זמן יש בו בלאי טבעי ולא טבעי ולאורך זמן יש בו יותר ויותר פגמים ויותר ויותר ליקויים ואנו הרבה פחות נהנים כתוצאה מכך מן הבית שלנו. ברגע שהבית שלנו מתיישן אזי איכות החיים שלנו נפגמת ונפגעת ואנו נמצאים בבעיה לא פשוטה אשר אי אפשר להתעלם ממנה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שאם אנחנו רוצים לטפל בבית שלנו כדאי לנו לקחת בחשבון כי אפשר תמיד לשפץ את הבית ולעשות זאת בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש. כאן המקום גם לציין שאם אנחנו רוצים לשפץ את הבית שלנו כדאי לנו לקחת בחשבון כי אנו צריכים לקחת משכנתא חוץ בנקאית בתשואות פיננסים ועל כך יש לחשוב בכל החלטה והחלטה שאנו מקבלים אם אנחנו רוצים להבטיח שיפוץ מוצלח וחכם.

איך אבטיח כי המשכנתא מתאימה לי?

עליכם להבין כי ההליכים לקבלת משכנתא הם לא פשוטים וכי יש קושי לא קטן לקבל את המשכנתא המתאימה לנו ביותר. עליכם גם להבין כי אין דבר כזה משכנתא גנרית ויכול מאוד להיות כי לזוג אחד תתאים משכנתא בריבית משתנה לשלושים שנה ואילו לזוג אחר תתאים משכנתא בריבית קבועה לחמש עשרה שנה. כל מקרה הוא לגופו וזהו משהו שאתם חייבים לזכור. על רקע זה אנחנו חייבים גם לציין כי לא כדאי לקחת את המשכנתא לבד אלא עדיף ורצוי לפנות ליועץ משכנתא פרטי תשואות פיננסים אשר ישרת אתכם בצורה הרבה יותר טובה ויבטיח כי אתם תקבלו את המשכנתא המתאימה ביותר וזהו משהו שכדאי לכם לחשוב עליו.

מה היתרון הגדול של משכנתא על פני כל הלוואה אחרת?

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אנחנו צריכים לזכור יתרון אחד גדול שלה על פני כל הלוואה אחרת וזה העובדה כי במשכנתא סכום ההלוואה שאנו יכולים לקבל הוא הרבה יותר גדול וזאת כתוצאה מן העובדה שאנו מעמידים את הבית שלנו כעירבון. כך יוצא כי פעמים רבות כאשר אנחנו זקוקים להון בכדי לקנות בית או לשפץ אותו האופציה היחידה זה לקחת הלוואה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בני ינאי – תמיד חושב צעד אחד קדימה
אצל בני ינאי תמיד ניתן להבחין בחשיבה צעד אחד קדימה, וזה לא משנה אם מדובר על הקריירה הצבאית שלו,...
קרא עוד »
ינו 07, 2021
טבלת שכר ממוצע במשק, מה היא משקפת
קיימים הבדלים מהותיים בין סוגי המשרות ורמת השכר בכל אחד מהם. הקריטריונים נמדדים בהתאם למיומנות של...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
יועץ פיננסי – הדרך שלך לביטחון כלכלי
יועץ פיננסי מתווה לכם את הדרך לביטחון כלכלי. גם אם נדמה לכם שאתם מבינים בנושא, ויכולים לעשות זאת לבד,...
קרא עוד »
ספט 14, 2021