האם כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין צוואה?

כל אחד מאתנו מגיע לשלב שבו הוא מבין את ההבנה המורכבת והקשה ביותר בחיים: אנחנו לא נישאר כאן לנצח. לכן נשאלת השאלה – מה נעשה עם הרכוש שלנו ואיך נרצה לחלק אותו? חשוב שתבינו שאפילו אם החלוקה במקרה שלכם פשוטה וברורה, כי לכל אחד משני מהילדים תרצו לתת חצי ממה שיש לכם, הרי שכדאי יהיה לערוך צוואה בצורה מסודרת.

 

איך תבחרו את עורך הדין הנכון לכם?

כאשר מדברים על עורך דין צוואה מדברים על אותו אדם שמולו אתם יושבים ורק לו אתם מספרים מבעוד מועד איך תרצו לחלק את הרכוש. חשוב להבין שבין אם יש לכם דירה יחידה מאוד קטנה ורכב ובין אם יש לכם הרבה מאוד נכסים, יש משמעות לחתימה על מסמך הצוואה. למעשה, כאשר אתם פונים אל עורך דין צוואה, אתם חושבים על הילדים ומונעים מהם ויכוחים מיותרים בעתיד. זה הרצון האחרון שלכם ואתם מעלים אותו על הכתב מול עורך דין צוואה. מה שכן, חשוב שתשימו לב לאיזה עורך דין צוואה אתם פונים, כי גם בתחום הזה אנחנו יכולים לראות אנשי מקצוע יותר טובים מאחרים. עוה"ד שלכם צריך להיות מקצועי, אמין ומנוסה ביותר, כי רק כך הוא יוכל לתדרך אתכם ולעזור לכם לכתוב את הצוואה בצורה חוקית ונכונה.

 

האם כתיבת צוואה זה שירות שעולה הרבה?

אומנם זה נכון שאף אחד לא היה רוצה להוציא לשלם הרבה מידי על כתיבת צוואה, אך בפועל, זה לא כל כך יקר כפי שאולי אתם חושבים. לכן אנחנו מציעים לכם לדבר מראש עם עוה"ד שלכם, להבין על איזה סכומים מדובר, והאם בהצעת המחיר שהוא נותן לכם, הוא כולל גם תיקונים שאולי תרצו לעשות בצוואה בעתיד.

 

צרו קשר לייעוץ משפטי – http://blbl.co.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתא דיגיטלית – חוסכים לכם מאמץ
אתם יכולים לעשות השוואה בהצעות למשכנתא בין כל הבנקים ועל הדרך גם לקבל אישור עקרוני ולקצר את התהליך...
קרא עוד »
אוג 31, 2021
גרר לרכב VS גגון לרכב
לא בטוחים מהי הדרך הנוחה ביותר לקחת אתכם אופניים ברכב? כאשר מדובר על גרירה של דברים קלים, גגון לרכב...
קרא עוד »
ינו 18, 2021
איתור כספים – אולי יש לכם כספים חבויים
כיום ישנם שירותים אינטרנטיים אשר יוכלו לאפשר לכם לדעת אם קיימים כספים בקופות חיסכון, או ביטוחים...
קרא עוד »
ינו 12, 2022