טייץ – לא רק לנשים

לרוב, טייץ הינם פריט שמשוייך באופן אוטומטי לנשים, אבל – לא רק! ישנם לא מעט ספורטאים – גברים, שניסו, בדקו, וגילו כי הטייץ נוחים להם, יותר ממכנסיים אחרים.

הטייץ הינם מזה זמן רב אחד מפריטי הלבוש הכי אהובים, והוא מן הסתם פריט הלבוש הנמכר ביותר, וזאת – לא רק בקרב הספורטאיות והספורטאים.

הטייץ הפכו זה מכבר לפריט לבוש יומיומי שמתאים לכל טופ או חולצה, כאשר ניתן כיום למצוא טייץ נהדרים במגוון נרחב של עיצובים שונים ממיטב המותגים לנשים ואף לגברים.

 

אילו מותגים מציעים טייץ לגברים?

כמעט כל מותג ספורט שמכבד את עצמו ממהר לייצר ולמכור טייץ לגברים, כך תוכלו למצוא טייצים לגברים של אדידס ושל נייק.

תוכלו בחנויות הספורט המובילות למצוא טייץ חלקים כמו גם כאלו בעלי תוספות של סרטי צד לבנים אופנתיים, כאשר כמובן ה- V המוכר והאהוב של נייק מככב על פניהם.

קיימים בשוק טייץ באורך מלא לצד טייץ קצרים.

ישנם טייצים צמודים מאוד, וישנם גם כאלו רפויים יותר.

ישנם טייצים עם בטנה, וכמובן כאלו בלי.

נייק מציעה טייץ שמיוצרים בטכנולוגיית Dri Fit, כאלו שהרכב הבד המיוחד שלהם שומרים אתכם יבשים לאורך כל הפעילות הספורטיבית, וישמרו אתכם רעננים ופעילים לאורך זמן.

טייצים כאלו תוכלו לרכוש בקלות ובפשטות בחנויות אינטרנטיות והטייץ ילכו אליכם ברגליים – באמצעות משלוח UPS לנקודות חלוקה או ללוקרים, או לחילופין – באמצעות משלוח HFD עם שליח עד לבית.

 

רוצו על זה

יותר ויותר מאמני כושר ממליצים לעבור לפעילות ספורטיבית עם טייץ, ממש כמו שימליצו לכם על נעלי ריצה שיתאימו לצריכים שלכם. אמנם רב רובם של הגברים יעדיפו לרוץ, לדוגמא, עם מכנסיים קצרים, אבל לא תמיד זה מתאפשר: בקיץ, למשל, עקב הלחות והחום – הריצה עם מכנסיים עשויה לגרום לרבים שפשפת, כזו שנוצרת בגלל החיכוך של שולי המכנסיים עם העור, כשלחגיגה הזו נוספת הרטיבות של הזעה. ולא רק בקיץ – גם בחורף, אם אין את רטיבות הזעה – יש את הרטיבות שנגרמת מהגשם.

אז העדפת הטייצים על פני המכנסיים הקצרים ביטלה באופן טוטאלי את מקרי השפשפת המטרידה, ומבחינה זו – הטייצים עושים את העבודה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משרד נייד בעלות נמוכה משמעותית
אם בוחרים להשוות בין העלות של משרד נייד לבין משרד בנבנה בשיטה המסורתית, מגלים כי האפשרי המחירים...
קרא עוד »
יול 12, 2021
כמה עולה להחליף שיש? אנחנו נעשה לכם סדר
השיש הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר הוא משמש בעיצוב במגוון רחב של אפשרויות , וכן ניתן לראות כי הוא...
קרא עוד »
דצמ 27, 2019
יזמות ביוון – מי אתם האנשים שמשקיעים ביוון
אתם מוצאים את עצמכם בנקודת מפנה בחיים? מחפשים את השקעת הנדל״ן הבאה שלכם ולא ברור לכם באיזו אופציה...
קרא עוד »
אפר 09, 2022