פרוספקטים – האם זה עדיין רלוונטי בעידן של היום?

פרוספקטים – האם זה עדיין רלוונטי בעידן של היום?

לצערנו או למזלנו, זו שאלה טובה מאוד. כשאנחנו מדברים על העידן של היום אנחנו למעשה מדברים על עידן בו הטכנולוגיה היא הזן השולט ולא פעם ולא פעמיים כבר יצא לנו לשמוע שהפרינט מת. ובכל זאת, לשאלה הזו יש תשובה אחת חד משמעית והיא די מספקת את הדעת.

נשאל זאת שוב רק כדי לחדד. פרוספקטים, האם הם עדיין רלוונטיים?

התשובה היא כן. הם בהחלט רלוונטיים. השאלה האמיתית היא עבור מי הם רלוונטיים. פרוספקטים המחולקים בכנסים, עמדות הסברה, קליניקות ועוד, מביאים את המידע המתומצת והנכון ביותר עבור הקורא. פרוספקטים אלה מעוצבים ותוכנם מחושב לכך שהקורא יקבל את כל החומר אותו הוא צריך בכדי להבין את הנושא או להעלות את השאלות הנכונות בראשו.

יתרה מכך, בהעמדת מעמד מיוחד של דלפקי פלסטיק עבור פרוספקטים, יכול כל אדם לגשת ולקחת פרוספקט במידה והתעניין בנראותו של הפרוספקט או במה שהאותיות הגדולות אמרו בטרם התקרב וקרא את תוכן הפרוספקט. העמדת מעמד לפרוספקטים מוותרת על שלב איש המכירה ומביאה אל העסק אנשים שהתעניינו בעקבות אותו פרוספקט.

נכון שברחבי האינטרנט קל יותר לפרסם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. הפרסום קל יותר, עדכון הלקוחות מהיר יותר ואפילו ניתן למכור דרך האינטרנט אבל שימוש נכון בפרוספקטים יכול להניב תוצאות רבות כאשר זה נוגע ללקוחות מזדמנים המחפשים שירות בדיוק בתחום העסק שלכם. אתם לעולם לא יכולים לדעת מי יתקל בפרוספקט שלכם ובאילו נסיבות. על כן, טוב שיש פתרונות תצוגה כמו זה.

גם אם באותו הרגע בו ראיתם את הפרוספקט דחפתם אותו לתיק ולא התעמקתם בו, אין זה אומר שלא תפתחו את התיק מתישהו ותעצרו רגע כדי לקרוא אותו. דפדוף באינטרנט יכול להישכח מהר אך דף נוכח בתוך התיק ישכח קצת פחות. זהו מקור הרלוונטיות, לא?

מה שאנחנו באים להגיד זה ש..

הצלחנו להוכיח לכם שהפרינט ממש לא מת. לא העיתון, לא המגזינים וגם לא הפרוספקטים. לכל מהם יש את הייעוד הייחודי שלו וכל עוד יש ביקוש צרכני מספיק גדול, הם ימשיכו להיות מודפסים. וכמה טוב שכך.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם