פתרונות סליקה לעסקים קטנים עד בינוניים

פתרונות סליקה לעסקים קטנים עד בינוניים

אם אתם עצמאיים או בעלי עסק קטן אתם בוודאי מכירים את כל הנושאים הקשורים לתשלום על שירות או מוצר אותם סיפקת ללקוח. כשמבצעים עסקה, יש לקוחות שישלמו במזומן, יש את מי שישלח שיק (מזומן או דחוי), יש לקוחות שירצו לשלם באשראי או בעסקאות תשלומים, ואפילו את מי שירצה לשלם בשוטף + 30,60 ואפילו 120! 

כדי שהראש שלכם יהיה שקט בנוגע לתשלומים ושיטת החיוב, כדאי שתכירו פתרון סליקה לעסקים קטנים עד בינוניים המאפשר לחייב לקוחות, גם אם הם לא נמצאים בבית העסק. בכך אפשר להציע אופציית תשלום אטרקטיבית לכם וגם ללקוח, שאינה כוללת שליחת שיקים, תשלום במקום במזומן, העברה בנקאית מסורבלת וכולי. 

מהי שיטת סליקה באשראי?

סליקה באשראי לניידים היא פשוטה מאד ומאפשרת חיוב לקוחות באשראי ללא צורך בכרטיס או בהגעת הלקוח לבית העסק. באמצעות השיטה אפשר לחייב לקוחות בעסקאות שונות החל מעסקת שוטף +30 עד לעסקאות בתשלומים. 

סליקה בכרטיס אשראי תאפשר חיוב טלפוני או דרך הנייד, תוך שהיא מקנה לבית העסק לבצע חיוב אוטומטי באתרי מסחר מקוונים, מבטלת שיטות תשלום מסורבלות ושליחת קבלות בדואר (משום שהקבלות והחשבוניות נשלחות אוטומטית און ליין), בעוד שסליקה באשראי תספק מידע, אבטחה, דפי נחיתה עם טפסי תשלום, חיובים ישירים ושאר פתרונות לבעלי עסקים. 

איך בוחרים את השירות הטוב ביותר? 

כדי לבחור את השירות הטוב ביותר מומלץ לבחור חברת סליקה שמקנה את השירות הטוב ביותר עם שיטת חיוב פשוטה ללא סיבוכים או פעולות מסורבלות. בחרו חברה שמקנה את השירות במחיר חודשי אטרקטיבי תוך קבלת תמיכה טכנית, שירות מהיר, אבטחת מידע וכל הדרוש כדי לחייב לקוחות בקלות ובמהירות. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים ברוקר לשוק ההון? ביג שוט עונים
זירת הבורסה קורצת לאנשים רבים המעוניינים לעשות את הכסף הגדול שכולם מדברים עליו. פעולת המסחר היא...
קרא עוד »
מרץ 31, 2019
היתרונות של הימורי ספורט מקוונים שכדאי להכיר
הימורי ספורט מקוונים הם יותר מסתם פעילות פנאי. הוא מציע מספר יתרונות שיכולים להתרחב מעבר להתרגשות...
קרא עוד »
אפר 24, 2024
טיפים חיוניים לבחירת ארונות האמבטיה המושלמים
כשמדובר בשיפוצים בבית, חדר האמבטיה הוא לרוב חלל שמתעלמים ממנו. עם זאת, חדר אמבטיה מעוצב יכול לשפר...
קרא עוד »
ינו 09, 2024