על מערכת ה-CRM של מיקרוסופט שמעתם?
זה יהיה הימור בטוח, אם נניח שעל מיקרוסופט שמעתם לא פעם ולא פעמיים. אתם ככל הנראה מכירים את החברה הזאת לא מאתמול, אבל מאוד יכול להיות שטרם שמעתם כל מה שכדאי לדעת על ה- CRM של מיקרוסופט. כאן תוכלו להשלים את כל עיקרי הדברים החשובים.
לייעל את הקשר עם הלקוחות
הדבר העיקרי שצריך לדעת לגבי מה זה תוכנת CRM של מיקרוסופט זה שמדובר במערכת לניהול קשרי לקוחות. בגדול, היא נועדה להפוך את מערך המכירה, השירות או התמיכה בלקוח ליעיל ואינטואיטיבי מאי פעם. זה טוב ללקוח, טוב לעסקים וטוב לנותני שירותים.
להפוך הזדמנות למכירות
מיקרוסופט יודעת להציע פתרונות ללקוחות וה-CRM של החברה נועדה לאפשר לעסקים לנהל את העסק בעזרת שלל כלים מובנים. לדוגמא, המערכת הזאת יודעת להעביר לאנשי המכירות רשימת לקוחות לטיפול, לפי סדר עדיפויות. המערכת יודעת לנתח מאפייני לקוח, צרכי לקוחות ופתרונות, על מנת להיפגש בנקודה שיוצרת יותר מכירות ושביעות רצון גבוהה יותר.
המערכת תומכת בקמפיינים דיגיטליים ואחרים, שליחת מסרים ללקוחות בתזמון הכי נכון. מקסימום המרות וקבלת סטטיסטיקה שמייעלת את מחלקת השיווק או את עבודתם של אנשי המכירות. מנהלים וצוות העובדים יכולים לשאוב נתונים ולגלות מהם הביצועים האישיים או המחלקתיים. כלי בינה מלאכותית מקצרים את זמן התגובה וחוסכים בהוצאות.
ממשק נוח – גם ללקוח
מערכת ה-CRM של מיקרוסופט כמו של רעות וואן מאפשרת ללקוח ליצור קשר עם העסק בצורה מאוד נוחה וידידותית. אפשר לומר שמתקבל ממשק נוח, משום שהלקוח חופשי להשיג את העסק באמצעות מגוון פלטפורמות ומכשירים. בנוסף, בעזרת המערכת הלקוחות יכולים לאתר מידע תומך מכירה ונתונים שהופכים את הלקוח לשותף. הלקוחות כיום רוצים להבין ולדעת. זו חווית קניה וחווית שירות שמשיגה שביעות רצון ותוצאות טובות.