נוטריון לצרפתית – יום אחד אתם תצטרכו את זה

נוטריון לצרפתית

המון אזרחים מוצאים את עצמם במצב שבו הם זקוקים לחתימה של עורך דין מוסמך שיכול להתנהל גם כעורך דין נוטריון. המציאות הזאת מחייבת אותם להגיש מסמכים לבית המשפט עבור מוסדות שונים במדינות זרות לצורך לימודים, עבודה, או ויזה.

 שירותי נוטריון – שירות לכולם

אותה עליה משמעותית מצרפת היא סיבה מספיק טובה לדרישה בירוקרטית שגורמת לעליה בביקוש שירותי משרדי עורכי הדין המתנהלים גם כעורכי דין נוטריוניים אשר עברו את המבחן מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין והוסמכו רשמית לשמש גם נוטריון לצרפתית לטפל בסיטואציות מהסוג הזה.

עורך דין שמוסמך לשמש גם כעורך דין נוטריון חייב להיות עורך דין בעל וותק של מעל ל-10 שנים בתחום עריכת הדין ואף עבר את מבחן משרד המשפטים והלשכה בהצלחה. במידה וצלח את המבחן יוכל לנסח, לאשר ולאמת מסמכים המתאימים לדרישות הספציפיות הללו.

הרבה תושבים ישראליים שנרשמים ללימוד תואר בצרפת או אולי במדינות בהן השפה הצרפתית הינה השפה הנפוצה והרשמית נדרשים להציג ולהגיש מסמכים מסוימים המתורגמים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים.

איך תזהו עורך דין נוטריוני מוסמך

לפי החוק אך ורק עורך דין אשר לו נסיון של מעל לעשור בעיסוק משפטי הוא עורך דין שיכול לקבל את הזכאות לגשת אל מבחני משרד המשפטים והלשכה, במידה ועובר את המבחנים בהצלחה יוסמך לתרגם, לנסח ולאמת את המסמכים שנדרשים בתחום הנוטריון.

אותה תוספת משמעותית לטייטל המקצועי של עריכת הדין מהרגע שעורך דין הופך להתנהל גם כעורך דין נוטריון למעשה מכניסה לא רק טייטל, אלא גם גיוון בתחומי העיסוק ביומיום ואף הרחבה של מערך הלקוחות הנוכחיים. כדאי לזכור שעל מנת לגבות את התשלום בהתאם לשירות הספציפי הזה נקבע תעריף חוקי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות 50+ – מה מתאים לגיל שלכם
אתם מתקרבים לגיל השלישי לחייכם, ולכן זה הזמן בו אתם רוצים לחשוב על בני המשפחה הקרובים אליכם וכיצד...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
איך להתמודד עם דירוג אשראי נמוך
שמירה על דירוג אשראי תקין היא תוצאה של התנהלות פיננסית נכונה וטובה לאורך שנים. מאגר נתוני אשראי ולשכת...
קרא עוד »
אוג 03, 2021
השקעות בבורסה
כולנו יודעים ששוק המניות הוא אחת מהזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר. זה גם אחד הקשים ביותר להרוויח מהם...
קרא עוד »
ינו 26, 2023