מה זה מועדון צרכנות ומה ההבדל בינו לבין מועדון לקוחות?
הגלובליזציה שעברה על מדינת ישראל גורמת לכך כי לעסקים רבים יותר ויותר יהיה קשה לשמור על הלקוחות שלהם. מחד אנחנו רואים מותגים בינלאומיים הנכנסים לארץ וגוזלים נתח מן העוגה של העסקים הישראלים ומנגד אנחנו רואים כי החנויות האלקטרוניות השתלטו על נתח שוק לא פחות קטן. על כן בפני כל מנהל יש דילמה לא פשוטה כיצד הוא יכול לזכות להצלחה וכיצד הוא יכול לשמור על נתח השוק שלו ואף להגדילו. כאן המקום לציין כי כל מנהל צריך לשקול להקים מועדון לקוחות או מועדון צרכנות או את שניהם ביחד. ההבדל העיקרי בין מועדון לקוחות ובין מועדון צרכנות נעוץ בכך שלרוב מועדון לקוחות יהיה תקף רק לעסק אחד בעוד מועדון צרכנות ייתן הטבות להרבה יותר עסקים וככזה הוא יהיה הרבה יותר אטרקטיבי וימשוך הרבה יותר אנשים אליו וזהו יתרון עצום.
האם העלות של מועדונים היא גבוהה?
אין ספק כי כיום בעולם העסקים אין טעם לעסק להתקיים אם אין לו מועדון צמוד ולא משנה אם זה מועדון צרכנים או מועדון לקוחות. כאן אנחנו חייבים לציין כי כל עסק חייב לחשוב על ההוצאות שלו ואין ספק כי כל מנהל צריך לקחת בחשבון את עלות התפעול של המועדון שלו. אך אנחנו חייבים לציין כי העלות של מועדונים היא ממש לא גבוהה וכי אתם לא צריכים להיות מוטרדים מנושא זה. למעשה כיום ניתן להוציא את ניהול המועדון לחברת Style ניהול מועדוני לקוחות, וכך להוזיל עוד יותר את העלויות של ניהול המועדון ולכן ניתן לומר כי אתם לא צריכים להיות מוטרדים מנושא זה.
במה תלויה ההצלחה של המועדון?
אך בכדי להבטיח כי המועדון ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש אתם צריכים להבטיח המועדון ינוהל בצורה הטובה ביותר שיש. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי ההצלחה של המועדון תלויה במידה עצומה בניהול שלו. עליכם להבטיח כי הניהול של המועדון ייעשה בצורה הטובה ביותר שיש וכך תבטיחו כי מועדון אפקטיבי וטוב אשר ישפר את התוצאות של העסק שלכם בצורה ניכרת.