3 סיבות לעבוד עם מוצרי פרסום ממותגים
אם כבעלי עסקים, אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים אם כדאי לכם לעבוד עם מוצרי פרסום ממותגים או לבחור דווקא שיטה אחרת לפרסום, קידום או שיווק העסק, להלן 3 סיבות שכדאי לכם להכיר – אשר יאפשרו לכם לקבל החלטה מושכלת ונבונה בנושא:
שיטה המתאימה לכל תקציב
כידוע, שמדובר בשיווק ופרסום העסק, לכל בעל עסק, יש את גובה התקציב אותו הוא ירצה ויוכל להקצות עבור המטרה. למוצרי פרסום ממותגים יש שורה ארוכה של יתרונות הקשורים לנושא זה, מכיוון שניתן למצוא מוצרים בטווח רחב של עלויות – החל משקלים בודדים ועד עשרות ומאות שקלים. כמובן, שבעל העסק שולט גם במספר המוצרים אותו הוא מעוניין לחלק – כך שגם בעל עסק קטן, אשר מקצה למטרה תקציב שהינו נמוך יחסית יוכל לענות ממענה על מטרתו – כאשר, כל שהוא יצטרך לעשות זה לקבל בצורה מושכלת את ההחלטות השונות לגבי סוג המוצרים ולגבי הכמויות.
קשר ישיר ואישי עם הלקוח
יש לא מעט שיטות פרסום, שיווק וקידום מכירות אשר מיועדים עבור בתי עסק, מכל הענפים ובכל סדרי הגודל, כאשר, לכל אחת מהשיטות יש את היתרונות שלה כמו גם את בתי העסק עבורם היא מתאימה יותר או פחות. יחד עם זאת, רוב שיטות הפרסום, פונות לקהלים גדולים או גדולים יחסית – מה שיקשה על בעל העסק לשמור על קשר אישי עם הלקוח ולפנות לרגש של אותו הלקוח. מוצרי פרסום, יכולים להשיג את המטרה הזאת – מכיוון שהם מהווים סוג של מתנה אשר ניתנת מבעל העסק ללקוח. עצם נתינת המתנה טומנת בחובה פניה לרגש ויוצרת אצל הלקוח אשר מקבל את המתנה, סוג של תחושת מחויבות כלפי אותו העסק.
מגוון רחב של אפשרויות
מוצרי פרסום מהווים כאמור, כשם כולל למגוון עצום של מוצרים ממותגים, מסוגים שונים, נראות שונה, פונקציונאליות ובעלויות שונות. המוצרים יכולים להיות קשורים באופן ישיר לפעילות ולשירותי העסק – לדוגמא, עץ ריח ממותג בתור מוצר אשר יחולק ללקוחות על ידי חברה לשטיפת מכוניות. המוצרים יכולים להיות קשורים גם לתקופה ולאירוע בגינו מחלקים אותם – לדוגמא, מטריה ממותגת בחורף, שמשיה ממותגת בקיץ וכיוצא בזה והאפשרויות הן עוד רבות ומגוונות (בדקו מתי כדאי לבחור במוצר כמו עט ממותג). קבלת החלטות נבונות, לגבי מוצר שגם יהווה כבחירה מתאימה וגם יכלול מיתוג בולט ומרשים, יאפשרו ליהנות ממלוא היתרונות אשר גלומים במוצרים אלו – ולכן, ההמלצה תהיה להשקיע זמן ומחשבה בכל החלטה שכזאת.